Visual identity
LOGO / BOOK OF STANDARDS
Vizualni identitet potreban je svima koji koriste vizualne medije za prodaju i promociju svojih proizvoda i usluga.
To je stil ili imidž poduzeća koji osmišljavaju stručnjaci iz marketinga i grafičkog dizajna, a koristi se u predstavljanju vaše tvrtke javnosti te stvaranju čvrstog i prepoznatljivog branda.
A visual identity is needed by everyone who uses visual media to sell and promote their products and services.
It is the style or image of a company designed by experts in marketing and graphic design, and it is used to present your company to the public and create a solid and recognizable brand.
Logo
Logotip je grafičko rješenje koje se može sastojati od teksta, znaka ili kombinacije teksta i znaka. Koristi se za predstavljanje tvrtke ili proizvoda u različitim medijima: na web stranicama, društvenim mrežama, promotivnim letcima, plakatima, brošurama, posjetnicama...
Logo svojim oblikom i bojom čini prepoznatljivi element vizualne prezentacije tvrtke.
A logo is a graphic solution that can consist of text, a sign or a combination of text and sign. It is used to present the company or product in different media: on websites, social networks, promotional flyers, posters, brochures, business cards...
With its shape and color, the logo is a recognizable element of the company's visual presentation.
Book of standards
Knjiga standarda predstavlja dokument koji sadrži skup pravila o tome kako će se tvrtka vizualno predstavljati putem različitih medija (tiskani, elektronički, video, fotografije i sl.).
Isporučuje ih dizajner vizualnog identiteta, obično u obliku digitalnog PDF dokumenta, iako veći projekti mogu uključivati i tiskane primjerke knjige.
The book of standards is a document that contains a set of rules on how the company will be visually presented through various media (printed, electronic, video, photos, etc.).
These are delivered by the visual identity designer, usually in the form of a digital PDF document, although larger projects may also include hard copies of the book.